ტრენინგი საინტერესო და მრავალფეროვანი გახდა.დღეს გადავხედეთ საგნობრივ სტანდარტებს და გავიზიარეთ.განვიხილეთ მეორე მოდული-სასწავლო პროექტის დაგეგ
მვა. ჩამოვაყალიბეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები,რომლებიც ხელს უწ-
ყობს მოსწავლეთა ჩართულობას პროექტში.გავეცანით განახლებულ ბლუმის ტაქსონომი-
ას,21 საუკუნის უნარ-ჩვევების სიტყვებს.გავარკვიეთ,რომ მიზნები არ უნდა იყოს ფოკუ-
სირებული ზოგად და ბუნდოვან აქტივობებზე,დავალებებზე ან ტექნოლოგიურ უნარ-
ჩვევებზე.ის უნდა იყოს სწავლაზე ორიენტირებული.სასწავლო პროექტის გეგმის შაბლონ
ში მუშაობა გაგვაცნო ტრენერმა და მოგვცა დავალება.
მვა. ჩამოვაყალიბეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები,რომლებიც ხელს უწ-
ყობს მოსწავლეთა ჩართულობას პროექტში.გავეცანით განახლებულ ბლუმის ტაქსონომი-
ას,21 საუკუნის უნარ-ჩვევების სიტყვებს.გავარკვიეთ,რომ მიზნები არ უნდა იყოს ფოკუ-
სირებული ზოგად და ბუნდოვან აქტივობებზე,დავალებებზე ან ტექნოლოგიურ უნარ-
ჩვევებზე.ის უნდა იყოს სწავლაზე ორიენტირებული.სასწავლო პროექტის გეგმის შაბლონ
ში მუშაობა გაგვაცნო ტრენერმა და მოგვცა დავალება.
Комментариев нет:
Отправить комментарий